مراحل ژنیکوماستی

مراحل جراحی کوچک کردن سینه اقایان

مراحل جراحی کوچک کردن سینه آقایان

مرحله اول – بی هوشی
برای حفظ آسایش شما طی عمل جراحی ، داروهائی تجویز خواهد شد . گزینه ها شامل تسکین داخل وریدی و بی هوشی عمومی هستند . پزشک شما بهترین گزینه را به شما توصیه خواهد کرد .

لیپوساکشن :
در مواردی که ژنیکوماستی عمدتا حاصل از افزایش بافت چربی است ، می توان از لیپوساکش به تنهائی استفاده نمود . این امر مستلزم فروبردن یک کانولا ( یک لوله ی نازک توخالی ) از برش های متعدد کوچک است . کانولا به صورت کنترل شده به جلو و عقب برده می شود تا چربی اضافی را شل نماید . سپس این چربی به کمک مکش خلا از بدن خارج می شود . روش های مختلفی برای لیپوساکشن ممکن است به کار گرفته شوند . فبل از عمل مناسب ترین روش برای شما تعیین خواهد شد .

اکسزیون

تکنیک های اکسزیون

( برداشتن با جراحی ) هنگامی به کار می روند که خارج کردن بافت غددی سینه یا پوست اضافی برای تصحیح ژنیکوماستی لازم باشد . بعلاوه اکسزیون در مواقع کوچک کردن هاله ، و تغییر نوک سینه به موقعیت طبیعی مردانه لازم خواهد بود . الگوهای برش براساس شرایط ویژه و ترجیح جراحی متغیر هستند .

گاهی اوقات ژنیکوماستی با لیپوساکشن و اکسزیون توام درمان می شود


آیا جوشگاه بافتی باقی خواهد ماند ؟

 

هرکونه عمل جراحی برای تصحیح ژنیکوماستی نیازمند برش است . اگر چه اکثر خطوط برش در خطوط طبیعی مخفی هستند ، ممکن است بعضی از آنها مرئی باشند . این لازمه ی عمل جراحی کوچک کردن سینه است .